Lördag

Känns nog ganska länge sen jag skrev något speciellt. Igår så åkte jag och några tjejer in till stan efter skolan vi gick runt på stan och sen åt vi på Chili & Lime. Vi hann nog inte shoppa värst mycket, men jag hade inga pengar att shoppa för så det kändes väldigt bra annars skulle jag ha blivit väldigt sugen.

Idag hjälper jag mamma här hemma, det har jag lovat eftersom jag åkt till stan utan lov igår. Så nu har jag jobbat ända sen jag steg upp. Har hunnit städa, torka golven, laga mat och gjort fastlagsbullar. Men nu har jag paus, konstigt nog tycker jag det är roligt att hjälpa, jag brukar ju vara så lat annars. Mamma har också lovat att jag ska få nya kläder när lönen kommer, äntligen känns det som :) Ikväll vet jag inte om det händer något speciellt, får se med tjejerna om vi gör något annars ska jag jobba på en ny design. Ska göra flera olika först tror jag och sen se vilken som blir bäst. See ya !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0