Ny plattång tack !

   
( Klicka för större bild ! )

Jag är verkligen i behov av en ny plattång. Den jag har nu är något i stil med den första bilden, den har alla dessa olika platt- och locktångar som på bilden. Fast tyvärr hitta jag ingen bild på just min, men i och för sig är dom nästa lika till utseendet. Tycker det är så snyggt med platt hår, men jag orkar inte platta när själv plattången säkert väger ett kilo bara den. Så nu har jag bestämt mig för att skaffa en ny. Men jag har verkligen ingen aning om vad man ska tänka på när man köper en. Jag vill nog helst ha en liten och lätt, och inte en alltför dyr. Bilderna satt jag bara hit för utseendets skull , men får se om det kanske blir någon av de svarta, men troligen inte ! :)
  • bild ett: BaByliss Fun Style 8 in 1
  • bild två: Babyliss PRO Wet & Dry
  • bild tre: GA.MA CP1 Ceramic Laser Ion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0