Religionslektion

Det är svårt att skriva något när det saknas ord
ord för det man känner, ord för det man gör.

Precis, jag har nästan inget att skriva för jag har inga ord att anteckna heller. Det bästa med den här dagen var nog sista lektionen då vi hade religion. Visste inte att en lärare kunde vara så rolig, han var inte lika dyster som alla andra lärare. Han sa saker en lärare aldrig skulle säga. Tänker inte säga vad han sa, men det var roligt. Och när en elev blev utslängd hade den här eleven konstigt nog lyckats fastna bakom en dörr. Nu vet jag åtminstone varför jag älskar religionslektionerna, dom är fulla med skratt och så mycket nytt man lär sig på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0