Rolig tristess

Ibland önskar jag att jag vore Ella även fast hon är otrogen mot Madde med Sandra. Precis innan jag somnar tänker jag på Tiisa och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Anela. Evelina har ingen smak i konst och Pia skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Sofie men köpte istället ett paket cigg och ljög sen om att Sandra hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Evelina ligger och har sex med Mari under min säng! När Sandras mamma flörtade med mig fastän hon var med Cecilia hade vi sex och så rådumpade jag henne dagen efter och berättade för Linnea att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Netti och istället åka in till stan och möta Sofie för att snacka skit om Tobbe !

Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i din tel-lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0