Sista lovdagen

Tänkte jag skulle skriva av mig lite så ni vet att jag lever åtminstone ;) Hah. Har inte haft tid att skriva något idag, steg upp sent, gick i duschen och sen fick jag veta att en vän skulle komma hit. Så då var det bara att börja röja upp lite i mitt rum, fixa mig själv och försöka få min cam att funka. Har typ haft sönder den eller nåt sånt, tänkte jag skulle ge den åt en kompis och hoppas att den funkar bättre för henne. Men jag funderade nog på att köpa ny på samma gång. Får se om den kommer funka nu. Snart kommer min kompis hit, så jag ska nog sticka. Det här är kanske det sista jag skriver för idag, måste tidigare i säng ikväll eftersom skolan börjar imon ! Men ha en bra fortsättning på dagen ni :)

ilava

Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: tack så mycket :) ja hade kul

2008-01-06 @ 21:52:02
URL: http://miiikaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0