Skoldag

Sammhällslära : vi talade om presidentens viktigaste uppgifter, mindre viktiga uppgifter, egenskaper och begränsning. läste tidningen i slutet.
Religion : Började med något helt nytt, nämligen etik och moral. Tycker det ska bli väldigt intressant nu
Finska : Vi prata om particip, om jag minns rätt
Engelska : Slö lektion, gjorde massa uppgifter bara.
Matematik : Jag förstår inget av vad vi håller på med, vi gjorde massa uppgifter tsm. Men det klickar inte för mig, måste va dum hah :)

I sin helhet var nog skoldagen bra, men ändå inte. Lektionerna var kul, speciellt religionen.Idag snacka jag med mamma om fortsatta studier, hon var lite intresserad av vad jag skulle göra efter högstadiet och så. Men jag har bara en alternativ skola jag vill till och om jag inte kommer in blir det gymnasiet. Annars ikväll vet jag inte vad jag gör, har inte så mycket läxor. Men dom här tjejerna funderar åtminstone om vi ska åka på bio ? Jag hänger på isåfall antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0