Godnatt

Mamma blev otroligt glad att jag hjälpt henne idag så det lönade sig åtminstone. Har kollat en hel del teve och läst idag eftersom det var lite mulet och blåste ute. Annars hade jag antagligen legat och stekt mig i solen halva dagen. Sen har jag också hunnit redigera en hel del bilder också. Men nu har jag åtminstone suttit här och jobbat på den nya bloggen, värst av allt är nog at välja vilka färger man ska ha, det är ju trots allt nästan det viktigaste. Men nu efter att ha jobbat med det en tid känner jag än en gång "nej vad fult det här blev" . Hehu, jag blir aldrig nöjd med något ! jaja, jag börjar bli trött så jag ska nog bädda ner mig och kolla lite OTH innan jag lägger mig :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0