Uppdate

Jag fick nyss ett mejl av någon, det var bara några få ord. Men dessa få ord fick mig faktiskt att tänka efter lite. Först blev jag otroligt arg på hur personen uttryckt sig, men sen blev jag nästan lite glad för dessa få ord lät rätt fegt egentligen.

Jag skrev ju att jag ville ta en paus från allting för att det hände så otroligt mycket och att jag vill vara ifred och tänka lite ?  Men är det inte just då man borde skriva , så känns det för mig iallafall.  Så nu tänkte jag såhär ! Jag ska försöka skynda mig och fixa den nya bloggen så fort som möjligt och börja blogga som vanligt igen. Trots allt saknar jag faktiskt det här lite :) Jag nämnde det aldrig för er eftersom jag ville överraska er men nu struntar jag i det. Jag tänker flytta till en helt ny blogg där jag börjar från ruta ett med ny design nya kategorier och allt sånt :) Tills allting är fixat bloggar jag vidare HÄR !

jag mår otroligt bra ska ni veta, pussar !
ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0