Lovely

Det har varit världens bästa helg, men det absolut bästa folket. Jag är glad att skolan äntligen är slut, och nio år är faktiskt en otroligt kort tid. Det konstaterade vi idag. Igår tog jag årets första dopp, tyvärr var det nog så kallt så kroppen knappt klarade av det, hehu. Och idag har jag solat asset av mig och det lönade ju sig för till slut kallade mig alla en neger. Det var minst lika kallt i vattnet idag som igår, men iallafall. Åt läcker mat innan vi åkte, och sådär. Mer än så orkar jag inte berätta, fast det var som sagt bästa på länge.

Nu sitter jag och redigerar och lägger upp bilder från veckan, det tar otroligt länge eftersom nätet krånglar. Imorgon vet jag inte vad som händer, antagligen ska jag bara chilla och ligga i solen om jag inte hittar på något med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0