Bloggtorka

Jag har typ spräckt upp min läpp. Det värker och jag kan knappt äta eller ens borsta tänderna ordentligt. Sån tur att det inte syns. Nu tänkte jag bara sätta mig i soffan och läsa en stund, har ändå ingen rolig att prata med.

Det känns som att bloggen håller på att dö ut, har ingen fantasi och vet inte alls vad jag ska skriva om. Sen så har jag ju lite ont om tid nu, har en del i skolan nu och så. Men på något sätt fixar jag det & jag hoppas ni stannar även om det är brist på allting här just nu :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Svar: Jag har faktiskt haft en ganska bra dag, själv?
Självklart stannar vi på din blogg (:

2008-03-20 @ 15:50:10
URL: http://daance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0