Dagens nöje

Åh, bara tre sidor att läsa till förhöret och jag kommer aldrig igenom det. Satt nyss och kollade på that 70's show och vill se mera, det är bra :) sen ska jag nog plugga. Jag måste fixa mina betyg även om tiden börjar bli knapp.

dagens låt: eamon - how could you bring him home
dagens mat: jag gillade skolans mat idag åtminstone, korv & potatis
dagens händelse: tyskalektionen var kul
dagens planer: plugga plugga läsa
dagens vill ha: sommarlov
dagens saknad: <3
dagens tråkigaste: biologiförhör imorgon
dagens dummaste: jag var nog smått taskig idag.
dagens godis: mitt rukagodis :>
dagens mående: jag lever
dagens lycka: klassen & babes
dagens kärlek: hemligt :*
dagens dryck: vatten
dagens span: mig själv i en spegel
dagens telefonsamtal: har inte snackat i tele idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0