hårproblem

När jag för några dagar sen bad mamma beställa klipptid åt mig sa hon att jag skulle får vänta ett tag med det. När lönen kommer sa hon. Gissa hur överraskat glad jag blev när hon redan fixat det igår. Mitt hår är så hemskt slitet så jag knappt vågar kolla på det längre, var fyra månader sen jag var sist. Men ja, nu återstår bara frågan hur jag ska klippa & färga det. Blondin ? Nej tack, men jag har ingen lust med brunt heller. Jag har ju tid att bestämma mig tills tisdagen, men jag börjar få beslutsångest redan. Förslag ?

ilava

Kommentarer
Postat av: Ewie

kul med klippning :D vilken hårfärg har du? om du har en mörk så blir det fint med en nyans ljusare nu under våren :D

2008-03-27 @ 18:55:45
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Cecilia

wow 4 månader sen. Mig var det väl nästan 8 månader sen jag klippte mig, snacka om att man längtar tills nästa klipptid ! :) Dock vågar jag kolla på mitt hår sen jag gör lite hårinpackningar då och då för att det inte ska bli allt för nött och slitet : )
Jag skulle gjort slingor om jag var du för att färga håret nu när sommaren ändå är rätt nära känns lite meningslöst :o

2008-03-28 @ 17:04:58
URL: http://withinme.blogg.se
Postat av: Amanda

Blondin är det enda rätta ;) Eller har väl själv inte så mycket till val. Skulle bli lite drygt för mig som är så ljus att bli brunett. Att måsta färga ögonfransar och ögonbryn känns lite drygt. Men du är fin i brun, du kan ju alltid göra det ljusbrunt? Så det känns fräscht till sommaren :)

2008-03-29 @ 22:27:05
URL: http://amandastefansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0