hejdå

1. favoritstad? har ingen speciell tror jag
2. favorit loka? ehm, vet inte
3. cola eller cola light? cola
4. älskar du din dator? min bästa vän :)
5. är din dator bög? bög med mig kanske
6. vad är ditt favoritplagg? klänning
7. vilka affärer handlar du oftast i? H&M
8. vart handlar du (stad) ? vasa
9. favorit tv-serie? alla möjliga
10. tycker du top model är roligt? har aldrig kollat på det men
11. vilken är din favoritbok? jag saknar dig, jag saknar dig - peter pohl
12. favoritfilm? svårt val, vet inte
13. vilken är den bästa musikgenren? indie just nu
14. bada eller sola? båda
15. katt eller hund? katt
16. åska eller sol? sol
17. vinter eller sommar? sommar
18. knarkar du? ja
19. röker du? nej, ingen idiot
20. super du? nej, ingen idiot på den fronten heller
21. äter du? när jag har lust
22. snusar du? nejdå
23. röker vattenpipa? nej inte det heller
24. är MER gott? aldrig smakat
25. tycker du om salt? funkar
26. har du kysst din egna spegelbild? ja, för jag är het
27. vad tänker du när du ser din spegelbild? god, i wish i had a twin-sister !
28. ät en banan! nej fy
29. har du runkat nångång? 24/7
30. använder du för mycket hårspray? nej
31. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? skulle va flint då
32. favorit säng? min egen
33. har du en snåpp? verkligen inte
34. har du sovit i en säng på ett varuhus? nejdu
35. vill du ha sex just nu? nej, inte ett dugg
36. vem av alla du hånglat med är bäst på det? tror hon hette inela faktiskt
37. favorit meny på donken? ingen
38. donken eller burger king? ingen
39. svart eller vitt? båda
40. rosa eller grönt? grönt
41. död eller levande? levande tror jag
42. rädda joppe? eh
43. tittar du på tv just nu? nejdå
44. skulle du kunna vara med i en porrfilm? inte för en miljon
45. favoirt karaktär i simpsons? tycker inte om simpsons :(
46. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? jodå, men jag varnar dig redan nu
48. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? aldrig i hela mitt liv
49. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? nej
50. städat eller stökigt? städat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0