Ingen bloggpaus

Har funderat lite på att ta en bloggpaus. Har en del att tänka på just nu, allt från vänner, skolan, framtiden och alla andra bekymmer. Ja ni vet vad jag menar. Känner en stor press på mig speciellt när det gäller skolan och vänner så jag vet inte om jag har tid att blogga så mycket längre. Fast sen när jag tänkte över det lite så har jag bestämt mig för att inte ta någon paus, kommer bara blogga när jag har tid. Och man har kanske märkt i tidigare inlägg i bloggen att jag har haft det lite jobbigt med saker, men i framtiden så ska jag faktiskt inte lägga ut sånt här på bloggen, det är alltför privat. Jag kommer nog skriva av mig nånstans men inte just här. Bara vissa personer kanske får tillgång till sidan. Så det blir iallafall inte nån större förändring här egentligen. take care söta

Kommentarer
Postat av: Emmiluttan

Ja det är klart jag kan :D men vilket inlägg menar du ?

2008-03-02 @ 18:09:52
Postat av: Inela

sv : kan vad ? inlägg ? jag hänger inte med :)

2008-03-02 @ 18:25:08
URL: http://nightclaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0