Torsdag

Internet har tyvärr inte funkat för mig hela dagen så jag kunde inte skriva, men nu är jag här ialf. Hade verkligen inget vettigt att göra än att läga mig ner och vila en stund, men jag är nog fortfarande lite trött.

Tycker skolan va så himla kul idag, eller det var nog gymnastiken som var det roligaste. Vi skulle ha spelat innebandymatch idag, men det blir på tisdag istället så vi spelade badminton och handboll :> roligare än det låter. Vi har påsklov nudå, vet inte vad jag ska göra.
Egentligen hade jag faktiskt tänkt plugga lite matte och sånt, men boken lämnade såklart i skolan :) Så jag tar nog det lugnt iallafall, och på lördag blir det tjejkväll (?) hos Cecilia.
Hur blir ert lov ?

ilava

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma! :)

2008-03-20 @ 19:17:25
URL: http://elinwahlberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0