Tungt med döden

När jag kom hem från skolan idag meddelade mamma mig om att en av våra släktingar dött. Jag är dålig på släktbenämningar men det var min farfars brors fru för att vara exakt. Egentligen kände jag henne inte så bra, men jag träffade henne i somras och såklart känns det otroligt konstigt nu. Jag minns ju att hon jämt kom via oss på kaffe efter jobbet, tänk att det var sista gången jag såg henne i somras : (

Finskaprovet gick ju helt bra det ändå, känner mig rätt duktig. Och idag fortsätter jag plugga som sagt, inte mycket roligt man hinner nu på sistone på grund av alla prov och sånt. Det är ju väldigt mycket såhär mot slutet av grundskolan, de sätter för hård press på eleverna och jag är ju inte den enda som tycker det heller. Men ska väl ta och plugga lite nu, ni hör nog av mig lite senare ikväll skulle jag tro : )

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0