Fredag kväll

Jag sa ju tidigare att det inte skulle bli så mycket bloggande idag. Har jobbat med bror halva dagen sen var vi ute och spelade lite pingis också. Så egentligen har jag bara varit med honom idag. Vi hann inte bli klara i ps, men vi ska avsluta arbetet imorgon förhoppningsvis. Har kännt mig rätt dålig sen jag kom hem och som sagt är ag lite sjuk. Men en svlakande dusch brukar alltid hjälpa, så nu mår jag mycket bättre. Ska lägga mig ner och kolla teve en stund. Får se om jag går och sover eller vad jag gör sen.

Eftersom jag var rätt dålig förra helgen skulle jag vilja göra något uppmuntrande den här helgen, fast å andra siden vill jag ju inte bli sjukare. Men det sista jag vill är att tillbringa hela helgen i sängen. Äh, vi får se vad jag gör ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0