Hjälp på väg

Var till biblioteket idag, men när jag skulle låna böckerna så hade jag inte mitt kort med mig. Måste ligga nånstans i mitt rum, än så länge har jag inte hittat det. Blir tvungen att betala ifall det inte dyker upp. Men sen åkte jag iallafall och lyfte lite pengar från banken, ska åka in till stan imorgon så :) tänkte försöka hitta en avslutningoutfit, inget annat. Kommer bli otroligt svårt för jag vill inte köpa något väldigt dyrt heller. får se vad jag hittar annars åker jag nog nästa vecka igen.

Som jag sa så håller jag på och bygger upp en ny blogg och sånt. tyvärr blev det inte så värst fint när jag designade den så jag bad bror hjälpa mig med den och han lovade försöka åtminstone. Satt mig här på datorn bara för att leta upp någon bild till designen egentligen men jag kan ju skriva av mig på samma gång tänkte jag. Ska nog försöka leta upp bilden nu, jag har typ absolut inga bilder på mig själv. Tycker det är trist med egobilder på sistone för det blir jämt så fult, men kanske jag hittar nån fin & gammal . Hejs svejs !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0