if i don't write this song

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : finns säkert någon
Någon som du längtar efter: typ jag vet inte
Något som du längtar efter: sommaren
Någon som du hatar: hatar ingen, för tillfället
Vem ringde dej senast: sofia
Vem ringde du senast: anela
Har du några kärleksproblem: si&så, ar nog alla ibland.
Har du ätit något idag: skollunch
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: ja

JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: lite
Är rädd för att bli övergiven: jadå
Svär ofta: i varje mening
Sjunger i duschen: nej
Morgonperson: inte ett dugg
Är kär i kärleken: ibland
Skrattar åt mina egna skämt: är nog den enda som skrattar åt mina egna skämt
Vill ha barn: kanske

HAR DU:
Glasögon/linser: ja
Piercingar: nej
Syskon: ja.
pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: nej
Rymt hemifrån någon gång: ja
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: absolut inte
Sagt "jag älskar dig" till någon : ja
Varit kär: jodu
Brutit ett ben någon gång: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: kanske det, minns inte
Somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: sällan
Drömma mardrömmar: ja
Klä dig i svart: ja
Hata folk : nej, inte så mkt
Lita på folk: alldeles för lätt

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: ingen
Du delade en dricka med: länge sen, don't remember
Skrek på dig: antagligen mamma
Du fick sms från: bror
Du senast skrev på msn med: viktor

Kommentarer
Postat av: linn

snygg blogg! =)

2008-05-05 @ 20:22:22
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Jennie

tack så mycket :)

2008-05-06 @ 14:21:20
URL: http://ang3l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0