LIVE AND LEARN

Jag har inte alls pluggat något idag och inte heller fått något gjort i ps. Jag har bara suttit fastklistrad framför tvn och kollat massa serier och sånt. Och det ska jag fortsätta med efter det här. Ska försöka sova lite mera inatt så jag för en gångs skull orkar mig upp sen.

Idag har jag lärt mig något otroligt viktigt, något jag kommer ha stor nytta av nångång i livet. Jag tänker inte säga vad det är , ni får själv försöka lista ut det. Men jag kan säga att jag faktiskt blev lite besviken först, fast nu är jag nog mest stolt. Det ligger något positivt i det där iallafall, är verkligen säker på det.

EDIT:
Har ni någonsin kännt att någon tungt ligger och tynger i ert hjärta eller lungor ? Det känns otroligt konstigt, som att man svalt en gigantisk sten. Den där känslan kom efter att jag ätit och då gjorde det skitont. Jag kanske bara svalde fel och maten åkte in i hjärtat istället, är ju åtminstone en konstig tanke om det hela, hehu : )

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0