Onsdag

Skolan är nog det sista jag vill berätta om, jag kan ju åtminstone säga att matteprovet sket sig totally och engelskan gick helt okej idag faktiskt. Jag skulle behöva börja plugga till biologin idag ifall jag orkar. Annars tänkte jag jobba i ps lite smått ikväll, har inga läxor vad jag vet. Eller nu kom jag att tänka på finskan, äsch det fixar sig.

Jag måste vara sjuk eller nåt, jag fryser jämt. Inatt frös jag till och med fastän jag hade två filtar och ett megatjockt täcke. Och nu sitter jag här med två t-shirts, två hoodies, leggings, byxor strumpor och feta stickasockor plus en filt runt. Jag fryser ändå. Lite sjuk är jag väl nog, men jag kan ju fortfarande skratta åt mig själv vilket är bra. Egentligen skulle jag åkt till butiken & till biblan idag också, men nu vågar jag absolut inte riskera att frysa ihjäl och bli sjuk på riktigt. Så det får vänta, hehu.

Idag önskar jag mig lite nytt av almedal eller broder daniel, det skulle verkligen behövas. Nej nu ska jag ta och börja arbeta. Jag funderar faktiskt på om jag ska visa den där urvalsgrejjen åt er, jag känner ett sug faktiskt. Ikväll, jag lovar till sjuttio procent att de dyker upp här.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0