Ordinary week

Alltså det känns verkligen som en evighet sen jag skrev något här sist. Fast ja, det är nog bara fyra dagar sen sist. Lite kan jag iallafall skriva. I tisdags åkte jag in till stan och fyllde på min garderob med lite kläder och smink och när jag kom hem blev det så sent så jag inte orkade skriva något. På onsdagen funkade inte internet hela dagen så jag åkte bort och var med sofia hela dagen. Tog det lugnt och sen körde vi ner till byn och köpte glass. Den dagen slutade med att jag hade ätit fyra glassar och skollunchen. Gott var det åtminstone. Igår, vilket var torsdag hade åkte jag och några till ner till stranden. Jag fotograferade min urvalsuppgift, jag kaanske visar det här sen. Handlade om människans kropp. Jag hade tur som hittade två frivilliga modeller iallafall. Och idag ska jag försöka redigera bilderna och printa ut dem. Helt enkelt färdigställa mitt arbete. Annars kan det hända att jag åker nånstans ikväll faktiskt, vilket inte är så oväntat. Okej det här blev långt, men det var ju så länge sen. hehu !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0