Second Winter

Nu skiter jag fullständigt i om jag totalt failar imorgon, för jag dör väl inte heller. Jag har faktiskt suttit i pyjamas hela dagen och räknat matte. Eller halva, för den andra halvan av dagen satt jag och kollade tv och oroade mig så mkt över allting så jag knappt ens orkar tänka längre.

Jag ska lägga undan allt som har med skolan att göra nu och fortsätta kolla tv och kanske läsa lite. egentligen är det inte så mkt kvar i skolan faktiskt. Bara fyra veckor kvar i högstadiet. Kommer kännas skönt att komma därifrån, men å andra sidan kommer jag sakna det lite. Tschüs !

ilava


Kommentarer
Postat av: natta

Läs o kommentera

www.densmartabrunetten.blogg.se

2008-05-05 @ 08:15:11
Postat av: natta

=/ jag vet men jag läser aldrig bloggar för att inte skriva samma sak osv :P

2008-05-05 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0