Oh fuck it's monday

Sov inte värst bra inatt, mina bad dreams är tillbaka. Eller egentligen är de otroligt bra drömmar, de bästa jag har. Men det är underligt så konstigt infytande de har på mig, låter skrattretande när jag hör mig själv säga vad jag nyss skrev. Äh, det är svårt att förklara hur jag tänker ibland :)

Skolan gick ju bra den, förhöret kändes helt okej det också. Kollade på Legally Blonde på studie och sen presenterade jag mitt lilla The Kooks-arbete på engelskan. Gick nog okej det med, kunde bli bättre. Sen har jag väl mest pluggat sen jag kom hem. Finskaprov imorgon, egentligen fattar jag absolut ingenting fast egentligen är det hur enkelt som helst. Hehu. Det är fyra pluggdagar kvar eftersom nästa vecka kommer bli massa städning & repetitoner till avslutningen. Eller det är lite vad jag tror :) På fredagen ska vi in till stan med klassen också, tror inte jag nämnt det. Har aldrig varit dit vi ska men mamma sa att det var ett otroligt fint ställe, så nu har man väl något att se fram emot : ) nu över till plugget igen

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0